Regulamin

WYSYŁKA

Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
Towar najczęściej doręczany jest do klienta następnego dnia roboczego.

Zamówienia złożone do godziny 14.00 wysyłamy tego samego dnia.Jeżeli nie będziemy w stanie zrealizować
zamówienia, klient bedzie o tym poinformowany telefonicznie lub mailowo oraz
zostanie zaproponowany najbliższy termin realizacji zamówionego towaru.

Wysyłkę realizujemy w dni robocze od poniedziałku do piątku.

Na życzenie klienta istnieje możliwość dostarczenia zamówionego towaru w sobotę – po przysłaniu adresu dostawy,
wysyłka jest wyliczona indywidualnie i akceptowana przez klienta.

Realizujemy również wysyłkę zagraniczną – po przysłaniu adresu dostawy,
wysyłka jest wyliczona i akceptowana przez klienta.

Cennik wysyłka standard

  • Płatność przy odbiorze – 23 zł
  • Przedpłata na konto – 18 zł

Wysyłka Poniedziałek-Piątek.
Maksymalna waga jednej paczki w przesyłce: 31,5 kg
Maksymalna długość: 175 cm (najdłuższy bok)
Wysokość + szerokość + długość <= 300 cm
Paczka o kształcie prostopadłościanu, z którego nie wystaje żaden ponadwymiarowy element.

Gwarancja towaru

1. Wszystkie towary objęte są 12-miesięczną gwarancją producenta.

2. Aby rozpocząć procedurę reklamacji należy towar po zdemontowaniu dostarczyć do siedziby firmy na adres:

Multiparts Michał Roguski
ul.Remiszewska 7/U1 KL.1
03-550 Warszawa

3. do przesyłki z reklamowanym towarem należy dołączyć dowód zakupu oraz formularz reklamacyjny.

4. Towar na reklamację musi być dostarczony w komplecie (dany produkt, osłona, nakrętka, itd.).

5. Towar na reklamację musi być dostarczony w takim stanie jak po demontażu (nie należy go myć).

6. Gwarancja obejmuje ukryte wady produkcyjne towaru.

7. Nie obejmuje uszkodzeń na skutek wypadku, kolizji oraz złego montażu.

8. Towar poddany modyfikacjom traci gwarancję.

9. W przypadku reklamacji elementu wału napędowego (krzyżak, podpora) wymagane jest potwierdzenie wyważenia wału napędowego po montażu danej części.

10. Termin realizacji rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni roboczych.

11. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Multiparts Michał Roguski w powyższym terminie dokona naprawy reklamowanego towaru lub wymiany na towar wolny od wad.

12. Jeżeli wymiana towaru na wolny od wad nie będzie możliwa w powyższym terminie, wówczas nabywcy zostanie zwrócona cena zakupu reklamowanego towaru.

Zwroty towaru

1. Klient który zakupił towar poza lokalem firmy ma prawo zwrócić go bez podania przyczyny w terminie 14 dni
od dnia otrzymania przesyłki
.

2. Towar należy odesłać czysty, kompletny w nienaruszonym stanie, bez śladów montażu
na adres:

MULTIPARTS Michał Roguski
ul.Remiszewska 7/U1 KL.1
03-550 Warszawa
tel. 794-484-202

3. Do paczki należy dołączyć dowód zakupu, pismo z odstąpieniem od umowy kupna oraz adres rachunku bankowego na który
zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

4. Zwroty weryfikujemy w ciągu 7 dni roboczych.

5. Zwracany towar kupujący dostarcza do siedziby firmy Multiparts na własny koszt.

6. Przed zwrotem towaru prosimy o kontakt w tej sprawie.

7. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.